Over ons

Hillen Kantooreffciency adviseert en faciliteert als het gaat om kantoorbenodigdheden en kantoorinrichtingen. Zeg maar wat uw wensen zijn. Wij zijn actief over de volle breedte van het vakgebied en helpen u graag. Of het nu gaat om het inrichten van werkruimtes, een toegewijd advies bij het kiezen van de juiste stoel of informatie over milieuvriendelijke en duurzame artikelen. Voor elk project kunt u bij ons terecht.


Onze aanpak is uiteraard professioneel, maar vooral heel persoonlijk. Door goed te luisteren naar wie u bent en naar wat u wilt uitstralen, bieden wij de meest optimale oplossing. Passend binnen uw kwaliteitswensen en uw budget. Daarbij fungeren we als een onafhankelijke leverancier die vervolgens optreedt als project manager en zorgt dat de plannen, producten en adviezen volgens afspraak worden geleverd, ingericht en geïnstalleerd. Omdat wij vakkundig zijn op het gebied van licht, kleur en ergonomie kunnen wij u altijd een complete oplossing aanbieden. Alles onder één dak. Dat werkt overzichtelijk, snel en efficiënt. U weet altijd exact waar u aan toe bent.


Het nieuwe werken
Het meeste werk hoeft niet meer perse achter je eigen bureau gedaan te worden. Door de moderne communicatiemiddelen kun je tegenwoordig werken waar en wanneer je maar wilt. Bij Hillen kantoorefficiency staat één ding centraal, namelijk ‘werkplezier’ en daardoor het vergroten van de output.


Steeds meer bedrijven gaan over tot plaats- en tijdsonafhankelijk werken zoals telewerken, flexwerken, zaaksgewijs werken of clean desk. Hiermee wordt ingespeeld op de behoefte om nieuwe arbeidsmarkten aan te boren, huidige medewerkers met veranderende behoeften langer vast te houden en kosten te besparen. Medewerkers zijn steeds minder aan kantoorpanden gebonden waardoor flexibel met werkplekken kan worden omgegaan. Hillen Kantoorefficiency denkt graag met u mee en ondersteunt hierbij door het creëren van de juiste randvoorwaarden en infrastructuur.

ga naar onze website voor meer informatie

>